کیاناکیانا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

کیانا دو دو

لالا کوچولو

1390/2/29 23:57
نویسنده : مامانی کیانا
609 بازدید
اشتراک گذاری

ماجرای لالا کوچولو از اون ماجراهاییه که ممکنه برای هر بچه ای وجود داشته باشه و اون مهر و علاقه خاص بچه ها و وابستگی اونا به یه شی مانند لباس ، عروسک، پتو ، لحاف و مانند اینا

 

کیانا هم از همون بچگی یه بالش کوچولو نیم دایره ای شکل داشته که خودش اسمشو گذاشته : لالا کوچولو

این لالا کوچولو پسر کیاناست.قبلا یک سالش بوده. چین چین دور رو بالشیش هم موهای لالا کوچولوست.

این لالا کوچولو نوه منه. بعله ما تو این سن و سال با یه بچه تقریبا 6 ساله شدیم مامان بزرگ

و خداییش من نکات تربیتی زیادیو تو این رفتار یاد گرفتم

 

بر اساس گفتار کیانا ما یه خانواده 4 نفری هستیم: مامانی ، بابایی ، کیانا و لالا کوچولو

من شبا باید لالا کوچولو رو مثل کیانا بوس کنم تا کیانا خیالش راحت بشه منم لالا کوچولو رو دوست دارم

لالا کوچولو الان بیشتر اوقات زمان خواب تو بغل کیانا یا رو سینه اشه

ولی ازش کیانا پیش من زیاد شکایت میکنه: مامان لالا کوچولو شربتشو نمیخوره تف میکنه

مامان لالا کوچولو خوابش نمیاد بهش بگو بچه خوب باید به موقع بخوابه

مامان لالا کوچولو الان یک سال و نیمشه

مامان لباس خواب لالا کوچولو رو تنش کن(منظور رو بالشیه)

مامان لباس مهمونی لالا کوچولو کحاست؟

خلاصه وقتایی که مهد نمیرفت یا حرف گوش نمیکرد میگم اگه لالا کوچولو این کارا رو بکنه تو چیکار میکنی؟

و بیشتر اوقات عقیده داره که حق با اونه (لالا کوچولو )چون کوچیکتره متوجه نیست و باید باهاش راه اومد

خلاصه داستان در مورد لالا کوچولو زیاده انشاء الله  تو لینکهای بعدی

الانم فرشته کوچولو با لالا کوچولو خوابیدن

هزار بووووس برای کیانای عزیز

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله نازی
29 اردیبهشت 90 17:11
اوففف خاله جون قربون اون لالا کوچولوت بره که حتی تو ماشین که کنارت می نشستم باید لالا کوچولو رو می شوندیم کنارمون و با پونی هات سه نفری (من و تو و لالا کوچولو) بازی می کردیم. یادش بخیر عزیزم دلم برات یه ذره شده
مامان ابوالفضل
29 اردیبهشت 90 17:14
الهی، خیلی جالبه
مامان کیانا
29 اردیبهشت 90 17:14
میبنی خاله نازی کیانا هنوز همون کیانا کوچولو چند سال قبله. انگار نه انگار امسال باید بره مدرسه
خاله نازی
29 اردیبهشت 90 21:38
ماشالا ... چشم به هم بزنی دهترمون داره میره دانشگاه
مامان آتین
30 اردیبهشت 90 10:45
آخی چه دخمل بامزه ای بووووووووس
مامان کيانا
2 خرداد 90 13:55
سلام خانومي...روزت مبارک.منم مامان کيانا هستم البته کياناي 1 سال و4 ماهه.خوشحال ميشم دعوت مارو قبول کنين وبه ما سربزنين...راستي با افتخار واجازه لينکتون کردم